söndag 24 mars 2013

Min önskelista

Jag har väldigt många böcker men det finns ändå en hel del böcker som jag inte har men som jag skulle vilja ha så här är min önskelista. Detta är ett "work in progress" eftersom min önskelista har en tendens att förändra sig över tiden så här kommer jag att lägga till och ta bort allt eftersom.

Önskelista


Backman, Fredrik - Saker min son behöver veta om världen, En man som heter Ove
Björkelid, Anders - Förbundsbryterskan
Bolander, Nils - En dag av nåd, Under öppnad himmel
David, Janina - En bit himmel
Demic, Barbara - Inget att avundas
Eggehorn, Ylva - Kryddad olja
Linna, Väinö - Högt bland Saarijärvis moar, Upp trälar! och Söner av ett folk
Montgomery, Lucy Maud - Anne på Ingleside
Sjödin, Tomas - Det händer när du vilar
St John, Patricia M - Dubbelt fri
Weichbrodt, Hans - Genom Stormen: En resa med Paulus till pånyttfött hopp
Worth, Jennifer - Barnmorskan i East End

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar